Jesteś w: Start Oferta Telekonferencje Adobe Connect

Adobe Connect - bezpłatne telekonferencje dla użytkowników PL-Grid

 

Naukowcom wszystkich dziedzin bezpłatnie udostępniamy Adobe Connect – zintegrowaną platformę do organizowania telekonferencji. Aż 50 uczestników jednocześnie może brać udział w spotkaniach, szkoleniach, czy odczytach referatów. W trakcie konferencji narzędzie umożliwia omawianie dostępnej dla wszystkich prezentacji, współdzielenie pulpitu czy jednoczesną pracę nad dokumentem. Na platformie można także łatwo prowadzić szkolenia i kursy e-learningowe.

Adobe Connect jest uznawane za jedno z wiodących narzędzi do prowadzenia konferencji przez Internet (zobacz porównanie rynkowych liderów). Działa na systemach Microsoft Windows, iOS, Android czy Linux, bez konieczności instalowania dodatkowych komponentów. Intuicyjny, prosty i efektywny produkt z rodziny Adobe ma jeszcze jedną zaletę: wygodny dostęp do telekonferencji możliwy jest z każdego rodzaju urządzeń mobilnych.

Funkcjonowanie platformy można przetestować na stronie producenta: Adobe Connect.

W odróżnieniu od innych usługodawców, PL-Grid bezpłatnie udostępnia narzędzie dla wszystkich swoich użytkowników (standardowe koszty miesięcznego abonamentu to ok. 140 zł). Użytkownicy, którzy aktywują usługę, mogą zarządzać telekonferencjami i zapraszać gości spoza grupy zarejestrowanych badaczy.

Jak zacząć?


Więcej informacji znajdziesz w dokumentacji usługi.



tytuł tytuł
Copyright © 2015, Konsorcjum PL-Grid. Wszelkie prawa zastrzeżone.
UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to).